Wednesday, April 9, 2008

The Reason Why I Am On A Strict Diet

First of all, let me describe myself. I am a Leo. 5'3"(kah aku?) with an extra 5-6kg to sod. A daughter, a wife, a mommy of ONE heroin. Doing Telecommunication Engineering (so the JD told) for life. Check out my sales blog at http://myveryowngaragesale.blogspot.com! Ya ampun Cik Yan!!!!! Hang ada Copyright kah? Har har har. Ampun, nyah. Ampun.

Begini ceritanya ya Dik Non, Kakak-kakak?

Berat saya yang saya idam-idamkan adalah 50kg (no, actually 52kg). I had achieved that figure during my breastfeeding era (my final pregnancy weight was 68kg!!!!). Sometimes I even weighed 49kg (that's the lowest I could go, lah). During those slim days, I had renewed my wardrobe according to my then weight (and size). Believe-you-me, I DON'T want to spend any cents for new pants or shirt. Not until I have safely delivered my next baby, which I don't know when, because Hubby and I don't dare to think/talk about it yet. Maka saya harus memakai pakaian yang seadanya sampai lunyai.

My current weight is around 55-56kg. Tp perut orang yang pernah mengandung ni paham-paham je lah. Kelepet-kelepet maut punya lah banyak. Seluar pun dah sendat (dah ala-ala Datin Seri S). Manalah mak ni tak horror??!!!

Jadi, mengapa saya sibuk nak berdiet? Sebab saya sibuk nak kumpul duit untuk perkara-perkara lain dan tidak mahu membelanjakan wang ke atas pakaian.

Sekian, terima kasih.