Thursday, November 27, 2008

Supermummy Is Giving Away Gin & Jacqie Bag For Free!

Yes, people there's a contest going on, hosted by Supermummy where the prize is...

Cantik, nyah... Pink karer lagi!


Gin & Jacqie was created by Jacqueline Ng.

I deserve a super lovely Gin & Jacqie bag because I need a super cooooool bag for our weekend outing.

Nak sumbat segala benda
(essential) dalam my NF MM? No, no, no! Mak tak sanggup. Been there, done that. Memang rasa nak tercabut tulang belikatku (belikat??) kalau bawak barang-barang Sofea termasuk susu, Avent insulated bag with a bottle (sometimes two) with warm water in it, diaper, towel. Ini baru kisah nak keluar di shopping complex atau parti hari jadi.

Kalau nak berjalan-jalan ke rumah saudara-mara pun, saya tiada beg yang super cooooool like this particular Gin & Jacqie's. Balik-balik beg Elle pink saya itu lah - sangat boxy, saiznya adalah besar sedikit daripada S30. Nanti kalau saya ada kepalangan kelapangan, saya ambil gambarnya.

So, that's why I (think) I deserve the super lovely Gin & Jacqie bag. Not so critical, is it? Aah, what the heck. I'm so into joining-contests right now.

*Peace*