Friday, February 13, 2009

Lagu-lagu Saya

Okay, okay, pokay... Tiba-tiba hari ini banyak pula entry saya, tidak? <-- (direct translation di sini). Harap bersabar dengan karenah (blog) saya ini pada petang ini.

Saya sebenarnya errr... errr... mendapat ilham daripada entry Mrs Noba Loba (my lova, ummmh...). Heh, tak kelakar, tak kelakar. Sekarang baru saya tahu kenapa saya kekeringan idea mahu update blog pada minggu ini. KURANG BERBLOG-SOSIAL, itulah sebabnya (SMS-SOSIAL je banyak - jadi korang, kalau nak mengumpat saya tu, bebawak la bertempat sikit... I know what you did last summer.. Hahaha). Oh, panjangnya selingan.

Cut the crap, lah ya? Di bawah ini adalah senarai-senarai lagu yang mengingatkan saya kepada sesuatu; eh, ke seseorang? Heh, lagi tak kelakar.

  1. Happy Nation (Ace Of Base) - Rasa macam,... macam... "ewwwwww"nya! Ini tidak mengingatkan saya kepada seseorang, tapi... lebih kepada sesuatu zaman.
  2. Warisan Wanita Terakhir (Teacher's Pet) - Ayyamak... ini confirm laaaa seseorang, kan...
  3. Istimewa (Indigo)
  4. Forever (Mariah Carey)