Monday, April 20, 2009

Lelong : Pre-loved Neverfull MM Mono

Sila lihat pada gambar-gambar yang terpampar dahulu.










Kemudian, (untuk sesiapa yang berminat) bolehlah meletakkan harga tawaran anda di ruangan komen untuk post ini. Email, SMS tidak dikira kerana ketelusan sukar dibuktikan melalui kaedah itu. Harga tawaran minima ialah RM1900 (tidak termasuk kos penghantaran). Anda boleh meletakkan harga tawaran yang lebih tinggi dalam gandaan sepuluh sahaja. Contoh : RM 1910, RM 1990, RM 2030 dan sebagainya.

Saya mempunyai target saya sendiri. Bidaan akan ditutup setelah terdapat harga tawaran yang menepati (atau hampir-hampir menepati, atau lebih daripada) target saya.

Untuk memudahkan proses pembidaan, sila letakkan harga tawaran anda sekiranya anda betul-betul serius dan berminat. Komen-komen yang tidak berkaitan akan saya buang untuk kesenangan pihak-pihak yang berminat.

Fakta yang mungkin berkaitan:
Saya beli beg ini di KLCC dengan harga RM800 lebih daripada harga minimum yang saya tetapkan pada bulan Ogos 2008.