Monday, May 11, 2009

Kereta Apa?

Setakat pagi ini, saya masih lagi belum mempunyai kereta. :(

Saya sebenarnya sudah terfikir, sekiranya kereta baru saya lambat sampai (dan kereta lama telah diambil dibeli orang), saya akan menggunakan pengangkutan awam sahaja untuk ke pejabat (tak kiralah LRT atau teksi - saya lebih rela naik teksi :P).

Tapi, ada orang kesiannnn...

Jadi, bagaimana saya ke pejabat beberapa hari yang lepas (termasuk hari ini)?

Nahhhhhh....

BMW sebenar, dowh... Sebelum ni mak tak bawak BMW, ya... (untuk makluman)


Kereta pinjam. Sudahlah pinjam, duit tol pun kebas dari kad TNG yang ada dalam kereta tu <-- ko memang tak sedar diri lah, Lola. Okay, okay, saya sedar diri. Nanti saya tuang minyak kasi penuh tangki. Hahaha..

Best gila, okay! Patutlah ayah saya berpesan, alang-alang nak beli kereta baru, belilah BMW. Rasa agak terkilan kerana telah membeli kereta *toot* (tulah, kan hari tu dah tau apa moralnya, degil jugak kenapa...)

Takpe lah, nanti tukar-tukar, ya? Hehe (jangan harap...)




p/s: Jangan harap la saya nak beli BMW sekarang... (sebab tu lah saya dalam dilema dulu - sebab tak tau nak beli kereta apa lagi belum ada kereta yang saya berkenan di hati)

p/p/s: Sebat aje lah apa yang termampu dulu