Thursday, May 28, 2009

Vespa Scooter Vrooooom

Anak saya mungkin akan mendapat scooter, tapi saya mendapat anugerah scooter Vespa.



1. Copy badge "Blogger Friendship Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
-Done

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

-CY : Rakan cyber yang saya kenal sejak err... 2006 kot. (Mari saya singkap sejarah perkenalan saya dengan CY) Kami berkenalan menerusi forum susu ibu yang terhebat/terkenal di Malaya. Pertama kali bersua dengan CY ialah di Sogo - ada ala-ala mini gathering gitu. Setakat ini, saya pernah bersemuka dengannya 3 kali (kot).

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

-Saya akan bercuti esok!!! Woo hoo! <--dah lama tak guna perkataan ni

-Saya suka akan bau Satsuma dari Body Shop

-Sangat tidak tahu memakai Tudung Tie Rack. Seriously, hari ni saya rasa saya belek tudung saya setiap 2 saat. Dan percaya atau tidak, seorang rakan sekerja saya telah menyatakan yang saya kelihatan seperti SINGA hari ini kerana memakai tudung tersebut.

-Saya sedang membaca 2 buku secara serentak: The Zahir dan HP and The Order of The Phoenix.

-Saya,.. errr... saya... Apa? Ini baru fakta ke-5???!!!

-Saya mahu tamatkan kenyataan mengenai saya di sini.


4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

The Blogger Award Friendship goes to:

1. MN

2. Iszan

3. CY

4. Fid

5. Rizza

6. Kaezrin