Friday, July 3, 2009

Saya Kebosanan

Okay, saya baru tersedar yang saya ini sebenarnya kebosanan. Maka, akibat terjahan saya ke blog MIO, saya jawab soalan-soalan yang tidak kurang berfaedah itu.

1. Bekas kekasih saya – Hak tuih. Haha, entah mana entah. Err, tapi susah nak cakap - ada yang saya tahu the whereabout, ada yang *kapoof* jadi asap.

2. Saya sedang mendengar – Dream On by Aerosmith

3. Mungkin saya patut – Saya patut mengikut cara Samantha Sweetings membuat kerja iaitu, setiap kerja mesti diselesaikan dalam masa 6 MINIT! Bolehkah membuat laporan pecah kontrak atau project closing report dalam masa 6 MINIT?? 60 minit pun tentu boleh habis.

4. Saya suka – Baring di atas tilam saya.

5. Sahabat-sahabat saya – Adalah orang-orang yang hebat.

6. Saya tak faham – Kenapa saya bekerja di tempat ini.

7. Saya kehilangan – Dara. :P :P

8. Ramai yang berkata – "Malaysia Boleh!" (Ramai kan, yang berkata begitu? Haha)

9. Cinta itu adalah – LOVE.

10. Di suatu tempat, seseorang sedang – Menunggu bas.

11. Saya akan cuba – Sedaya upaya saya untuk menghabiskan kerja-kerja tertunggak termasuk tuntutan tertunggak yang entah masih valid lagi atau tidak.

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud – Err,.. FOREVER. Isn't that obvious?

13. Telefon bimbit saya – Adalah sebanyak... teng teng teng... Tak menang tangan saya nak mengecas bateri. :P

14. Bila saya terjaga – Saya terus meraba-raba dada anak saya untuk memastikan yang dia masih bernafas. Muahahahahaha

15. Saya paling meluat – Melihat orang yang memang saya dah meluat. :P

16. Pesta/parti adalah – RONGGENG sampai tertonggeng. :P

17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui – Clown fish dalam akuarium di mana-mana saja. ;)

19. Hari ini – Adalah 3 Julai 2009. Saya jangkakan telefon pejabat saya akan berdering setiap 5 minit. ;)

20. Malam ini saya akan – Err... ntah. Tak ada plan lagi nak buat apa.

21. Esok pula saya akan – Macam nak pergi tengok Transformers.

22. Saya betul-betul inginkan – Sebuah rumah yang hiasan dalamannya praktikal dan ada seni.

23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini – Saya rasa kelam, lalu saya pun pergi melihat di cermin bilik lain yang mana saya boleh buka lampu terang-benderang. Saya rasa tak sedap mahu membuka lampu di bilik saya kerana anak saya sedang tidur lena.

24. Pusat membeli-belah atau arked permainan – Kedua-duanya adalah tempat-tempat yang menghabiskan duit. Tapi, kalau menghabiskan duit di pusat membeli-belah, sekurang-kurangnya kita tidak balik dengan tangan kosong.

25. Makanan Barat atau Jepun? – 2-2 saya suka.

26. Bilik yang terang atau gelap? – Terang.

27. Makanan segera adalah – McDonalds

28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang – Bye, Sayang!

29. Lepas ini saya akan – Buat kerja ata buat-buat kerja. Heh.

30. Siapa yang anda ingin tag – Tiada siapa.