Thursday, September 3, 2009

Apa Yang Berlaku Semalam

Saya nak kongsilah dengan anda apa yang berlaku antara saya dengan Mr BBTBB semalam. Kalau saya simpan sorang-sorang, makan hati saya dibuatnya.

Begini kisahnya:
Ermmm,... saya pun tak tahu nak mulakan macam mana. Biarlah gambar menjadi kata-kata.



*Flash-back mode*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Sebenarnya, ini yang berlaku.

Kesian kasut saya, kan? Tapi,... kesian lagi saya kerana si dia ni patah kaki semasa saya berdiri di hadapan Mr. BBTBB, mendengar bebelan peluru berpandunya!!!!!!!!!

Ya, anda semua. Apa yang anda fikirkan sebelum ini? Yang saya dimalukan lagi? Mungkin ya; tapi kali ini dimalukan oleh diri sendiri!!!!!

Kalau anda berada dalam kasut saya (take it literally), apa perasaan anda ketika itu?? *Tsk*

Sementara itu,... biar saya paparkan gambar kenangan si dia (sepasang kasut) semasa berada di atas, semasa masih sihat sebelum sakit.



Hikmah disebaliknya:
Mr BBTBB nak marah saya pun tak jadi bila melihat tumit kasut saya patah masa tu. LOL :P

Moral:
MESTI ada kasut lebih untuk digunakan pada waktu-waktu kecemasan seperti ini!!!! Sekurang-kurangnya, letaklah sepasang sandal yang sedap mata memandang di bawah meja pejabat anda.