Wednesday, November 25, 2009

Busy, Tapi Tatap Nak Jawab Komen

Pasal anonymous; komen-komen begitu telah saya moderate kan. Tapi itu hanya untuk post yang tidak dipaparkan di muka depan blog (hina) saya ini.

Pasal 5678; saya beri tempoh kepada diri saya sendiri untuk melihat keadaan counter yang sakit ni. Kalau sakitnya berterusan, maka terpaksalah saya batalkan pertandingan tak seberapa itu. Saya akan umumkan.

Pasal ucapan selamat hari raya; tidak, saya belum bercuti. Bahkan tidak akan mengambil sebarang cuti tambahan untuk raya ini.

Perkara berbangkit tidak berkaitan; jika anda membeli Usana Nutrimeal dan Usana Fibergy daripada saya, anda akan mendapat shaker* bernilai RM10 (betul, kan?) secara percuma! Saya juga akan mencadangkan perisa yang sedap yang patut anda ambil. Email saya sekarang di alamat mimielola[at]gmail.com



HAHAHA! Sempat iklan..... :p

*bilangan shaker adalah terhad

- Posted using BlogPress from my iPhone