Sunday, November 15, 2009

Usana Nutrimeal

Saya harap ini bukan kali terakhir saya bercakap mengenai Usana Nutrimeal. (Walaupun ada sesuatu benda yg saya harap saya tidak akan bercakap mengenainya lagi).

Ini kisah semalam. Pagi breakfsat The Western Whopper by Burger King yang saya beli masa on the way back to KL.

Lepas tu, pergi tadika anak perempuan, ada juga makanan yang disediakan - tapi saya tak makan pun sebab dah kenyang.

Balik rumah, dalam pukul 1-2 petang saya sudah kelaparan. Kepala dok fikir nak makan kat mana untuk tengahari semalam, tapi semua orang macam tak nak keluar rumah. Suami dan anak perempuan masih kekenyangan.

Tiba-tiba.... *plinggggg*

Saya mendapat ilham. Apa kata saya bancuh Nutrimeal (Vanilla) sahaja? Maka saya pun bancuhlah Nutrimeal...

Kali ini saya cuba resepi Cik Isz - letak Ribena. BEST!!!!!!!!

Lepas tu, petang dalam pukul 5-6 gitu, saya makanlah kuih2 sikit dengan keropok lekor. Dan saya rasa kenyang sehingga ke pagi tadi. Tapi pagi tadi saya tak ambil Nutrimeal lah. (Habis lari rutin Nutrimeal saya).