Wednesday, January 13, 2010

Cinta Balqis

Dah habis cerita ni ya (ke)? Hahahaha... Hawat saya tak tertengok pun ya? Padahal ibu dan adik ipar dok kecoh-kecoh pasal cerita ni. Sampai hati ibu tak kecoh-kecoh dengan saya.

Adakah slot cerita petang bagi saya hanya Spa Q (atau Manjalara)? Bila Spa Q baru nak keluar ni? Siti I don't hate you but I don't lap you either. (Eh, pesal tiba-tiba ni?).

Nak cakap panjang lagi sebenarnya ni tapi,... biarlah antara saya dengan rakan gosip keji saya saja. Eh, tapi cakap jugak lah sikit kat sini (sebab hari ni saya mode mulut cabul :P); yang korang sibuk-sibuk dengan handbag dia tu kenapa? Kalau orang dah berkemampuan tu, biarlah... Nak beli stapler emas (sebab saya terpandang stapler sebentar tadi) sekalipun, biarlah...





p/s: Tengok, bila dah update, tak berhenti-henti... Okaylah, rehat balik. :P