Wednesday, June 2, 2010

Twitter Dan Saya, Saya Dan Twitter

Apo nak tulis sebenarnya ni?

Sebenarnya saya sudah terbiasa sangat sangat sangat menulis update, berkepochi, bergossip liar, memberi tips dan nasihat (yang entah hape-hape) dalam 140 patah perkataan karakter sahaja (Terima kasih, CY - terus promote Twitter account, tak hengat...!). Jadi bila mahu mengupdate blog, macam err... mati kutu siot jadinya.

Kadang-kadang, bila tiada idea, saya belek balik entry yang lepas-lepas - yang mana melampau, saya save as draft untuk melihat apa, bagaimana saya boleh menulis tertulis panjang-panjang. Hahahaha :P

Okaylah, back to the topic, isu hangat dalam dunia Twitter saya (yang tidak berapa meluas ini) ialah Lagenda Budak Setan (LBS). I was like, Citer gapo? Buku gapo? Hahahaha... Maafkan saya, saya memang begini - selalu tertinggal. ;)

Oh, melalui Twitter juga saya dapat 'manual feed' daripada bloggers yang mengunci blog-blog mereka. Jadi selalunya saya tidak akan tertinggal sekiranya mereka ada mengupdate blog-blog masing-masing.

And now, I seriously want to end this entry here.