Monday, September 20, 2010

Handbag Sensasi, Obsesi Terkini

OMG! Dengan ini saya nak kepoh. Saya ada handbag cap C!!! Phewhh.. Memang obsesi terkini betullah – siang, malam, pagi, petang dok tatap, usung ke sana ke mari (bukan ke mana pun, dalam rumah aja). :P

Masa mula-mula dapat tu, tak tidur malam dibuatnya - angau dan sasau dibuatnya. Asyik… dok belek, telek, kelek handbag tu.

Sudah genap sebulan pun usia handbag terbaru saya itu. Lain sikit rupanya daripada masa mula-mula saya ‘dapat’ handbag tu (ini bukan pre-loved ya, handbag baru – fresh from the oven :P).

Berat?? Agak berat jugalah (tapi saya pernah ada handbag yang lebih berat sebelum ini), sampai sakit sendi-tulang tangan saya ni nak mengusung handbag tu. Tapi apa nak buat, kalau dah sayang… :P. Haih… Apa-apa pun, handbag baruku itu memang vadevas kebabomm! I lap you, very strong!

Bagi mengakhiri entry handbag kali ini, saya mempersembahkan gambar obsesi terkini saya (yang telah saya miliki selama sebulan) itu. ;)

 Cyrus

Cyrus