Monday, September 15, 2008

Sawan Handbag Datang Lagi!

Dan mungkin saya memerlukan seekor anjing untuk membantu saya mengelakkan diri daripada serangan sawan ini! Haha - lawak buku ini (kalau tak baca sampai habis, memang takkan paham). ;)

Takde la, saya masih sedar diri. Tapi,... itulah dia, kalau dah namanya melahu di hujung minggu - makin melahu, makin menjadi. Haha!

Inilah beg yang saya jeninkan. Tapi bila tengok Daphne Iking pakai, macam besar sangat la pulak... Dah serupa beg balik kampung. :P










Yang ini menarik. Tp banyak sangat detail kat kiri kanan beg tu. Serabut je rasa.

Dan hari tu, saya ada try Madeline in Patent Red. Menarik jugak, tapi tidaklah sampai mensawan hati saya. :P

Dan mungkin (mungkin ya, mungkin) juga satu hari nanti saya akan dapatkan beg yang pertama itu!

Sekian. ;)