Tuesday, November 18, 2008

Sabar Itu (Hanya) Separuh Daripada Iman

Mak tengah banyak bersabar sangat-sangat ni. Segala komen-komen dari 2-3 hari yang lepas, mak tak boleh nak baca. HANGINNYA dengan JS-KIT ni!!!! WHY, WHY, WHY!!!???

Jadi, saya cuba lagi membuat ekseperimen melalui entry ini, saya ingin mengumumkan bahawa saya telah kembali ke pangkuan blogger.

p/s: Sesiapa yang nak tinggal komen, sila lah taip komen anda tidak lebih dari 30 patah perkataan (termasuk nickname anda) supaya saya dapat membacanya menerusi widget yang telah di install di sidebar. Saya telahpun kembali kepada blogger!

p/p/s: Sekarang ini wahai Cik Puan Muda yang Stress, bukan saja anda, malah saya sendiri tak boleh nak drop comment pun stress. Mungkin saya patut tukar url blog ini kepada http://mimielola-yang-stress.blogspot.com.