Wednesday, May 20, 2009

Amazing Blog Award



Intan, CY, Rizza, and Fid have passed this award to me. Thank you very much. Awat korang tak ngaku blog-blog korang ni amazing? Baik, biarlah saya (sorang) ngaku yang blog saya ni memang amazing. Kah kah kah! (Dasar *toot*). Ya, siapa yang tidak tahu lagi bahawasanya saya ini memang *toot*?

Okay now, what are the rules? Let's see...

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie

Intan
Saya rasa pertama kali saya meninggalkan taik di blognya ialah dalam entry 'pendidikan awal kanak-kanak' (kan Intan?). Itulah kenangan indah pertama saya dengan Intan :P


Cik Yan
Seorang manusia yang BEST - tak tau nak describe camaner lagi dah. Memang dia ni BEST! Hahaha.


Rizza
Pun best jugak - tak kacau hidup gua dan gua pun takmo kacau hidup dia.

Fid
Best, best , best! Sama lah, tidak mengacau hidup saya. Saya amat menghargainya.


Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya:

1. Tiada kereta (buat masa ni)
2. Sedang berfikir bagaimana mahu tutup lubang
3. Sedang berfikir bagaimana mahu ke tempat kerja esok
4. Sedang mengenang berangan mengenai nasib diri sendiri
5. Bangun sahur pagi tadi - tak tahulah berjaya puasa atau tidak
6. Oh, hobi saya ialah membaca buku. Kalau dah bosan membaca buku, saya internetting
7. Saya sedang membuat kira-kira untuk membeli sccoter untuk anak saya.
8.
9.
10.


Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe ttg mereka:

1. KNV (blog WP dia)

2. Supermummy

3. Dotty

4. MekTwain

5. The Purse Blog

6. MC

7. Fid

8. Mak Alesha

9. Mak andeh

10. Najlah


Those are amazing blogs (for me), terrmasuklah jugak blog-blog yang pemunyanya tak mungkin pernah ke mari. That's why I chose not to link them up.