Tuesday, September 1, 2009

Membeli Dan Membelah

Haih,... asal stress je shopping. Asal shopping je stress. Haaa, kali ni memang menjadilah ungkapan tu. Sememangnya lepas shopping akan stress jugak. Kenapa? Sendiri mau ingat...

Di sini diulang untuk kesekian kalinya yang SAYA BELUM HABIS MEMBACA BUKU INI!!!!!

Kenapa tiba-tiba naik sheikh cakap pasal buku? Sebab,.... SAYA BARU BELI BUKU BARU!!!!! Bukan 2, tapi 4. Ya, EMPAT. Haaaaa..... (entah bila masa saya nak baca pun tak tau lah). Yang peliknya, tak pernah pula saya jual semula buku-buku saya tu. Bagi kat orang pernah lah (sebab terbeli buku yang sama). Heh.

Apa nak jadi??? Nak jadi pengulas bukukah saya?

Eh, tapi buku Khaled Hosseini memang best lah. Oh, buku yang saya sedang menanggung pembacaan-yang-tak-berkesudahan itu ialah The Kite Runner by Khaled Hosseini.

Lerr... tadi kata buku tu best, hawat tak habis-habis baca lagi? SENYAP!

Semoga malam ini saya berjaya membaca sehingga ke muka surat 340. Amin.