Saturday, November 14, 2009

Dan Pemenangnya Ialah...

Maaflah kerana membuat para peserta tertunggu-tunggu. Semalam seharian saya berada di JB dan sempat juga merempit dengan Cik Isz yang sopan-santun. Hari ni terkejar-kejar pula untuk ke sekolah Sophia kerana ada Report-card day. LETIH tak habis lagi ni. Jadi saya harap anda faham.

Okaylah, kerana saya amat menghargai kesemua penyertaan, saya letak semua snapshot peserta. (Nasib baik buat pertandingan ni, kalau tak, mesti saya pun tak sempat nak capture kerana tidak berada di depan komputer).

Tempat keempat:

By Rina


Tempat ketiga:
(Siti mana saya tak dapat nak pastikan. MommyCT? Suhainini?). Please let me know so that I could link you up.


Tempat kedua:
By Fiza




Dan pemenang tempat pertama ialah...
Cik Puan KS (you nak I link kan kat mana?)!!! Tahniah.
Dan memang ada 'benda' berwarna biru. Nantikan kemunculannya!

Bila saya katakan Female Follower, I didn't mean you have to be 'that' Follower. I am not that mean. Saya cuma nak beri penghargaan kepada pembaca-pembaca (termasuk pengomen-pengomen) tegar blog ini (ye lah, kalau tak nak baca, buat apa follow, kan?). Dan sekurang-kurangnya saya kenal pernah nampak ID orang tersebut.

Kenapa Female? Kerana hadiah yang saya beli sesuai untuk wanita.

Cik Puan KS ni memang top dalam memberi komen dalam blog ini. Mana mungkin saya mengecualikan penyertaannya. *KS, I nak souvenir* Hahaha :P

Terima kasih kepada anda semua. I love you all, 'very strong'. :)

And now, I really need a full-body massage. Full stop.





p/s: Sebarang bantahan tidak akan dilayan. ;)