Tuesday, November 10, 2009

Hari Ini Hari Selasa, Kan?

88032_on_tuesday

Nombor di atas merupakan jumlah pelawat yang saya capture pada hari ini (petang tadi).

Mungkin dalam minggu ini angka 88,888 akan tercapai (Insya-Allah). Itupun kalau saya rajin menulis entry – blog sendu memang begini, kalau tak update, kurenglah pelawat.

Saya telahpun membeli hadiah - pagi tadi saya terasa sangat bermurah hati membeli sesuatu yang berwarna-warni (yang agak banyak) yang saya tahu saya tidak memerlukannya pun buat masa ini.

Insya-Allah, saya akan berikan salah satu dari ‘barang’ tersebut kepada sesiapa yang berjaya meng‘email’kan snapshot yang menunjukkan nombor 88,888. Mesti ‘email’kan snapshot yang menunjukkan bukti itu adalah blog saya – kang tak pasal-pasal ambil gambar counter blog lain, lepas tu declare itu blog saya punya.

Oh, ya, akhir sekali, penyertaan adalah terbuka kepada Female Followers blog saya sahaja, ya! Jangan mengelat, ya… Saya tidak ada masa untuk menyemak ketulenan snapshot. Saya percaya anda semua. Hanya satu sahaja pemenang (tepat dan pantas) yang akan dipilih.


Update sikit:
Kalau anda redha, tulis tajuk email anda sebagai "Warna kegemaran saya ialah [isi warna kegemaran anda di sini]"

Sila nyatakan ID anda yang tertera dalam kotak 'follower'