Wednesday, November 11, 2009

Malam Tadi Saya Tabley Tido Munya

Itu pasat tiba-tiba ada entry ini.

Lupa nak tanya, MN, kau masih ada kah pita video yang kumaksudkan dalam entry awal pagi tadi?”. Kah kah kah, pertanyaan keji. Maafkan daku.

Apa kes tabley tido? Semalam saya kureng sihat – batuk-batuk dan hidung tersumbat. Bila baring, susah nak bernafas. Bila duduk dalam bilik sejuk, batuk-batuk tanpa sempadan henti sampai terkucil. Last-last, saya turun buat air panas – konon nak bagi cair hingus WTF (siapa ada kereta WTF?). Haremmmm…

Termasuk semalam, sudah 2 malam saya tidak dapat tidur lena. See, kalau beli tilam IKEA pun belum tentu boleh tidur lena kalau batuk-batuk pada kadar 3.5 batuk/saat.

Sungguhlah,.. saya lebih rela demam sampai terlepek dari hidung tersumbat dan batuk-batuk begini. Semoga anak saya tidak dijangkiti kuman daripada saya. Amin.