Tuesday, November 10, 2009

My Top 5 Treat List

Baru semalam saya terasa seperti sudah lama benar tidak membeli-belah. Ini betul-betul kejadian, bukan cobaan. Tiba-tiba bila baca blog Ms Okinokiyo hari ini, ternampak pula her ‘Top 5 Treat List’ (juga merupakan salah satu contest yang dianjurkan oleh Nuffnang dan Dell – tarikh tutupnya hari ini, 10 November 2009 y’all!).

Err,.. kena tulis dalam Bahasa Inggeris ke sebenarnya? Ah, belasah…

Okay, here goes my Top 5 Treat List:

  1. Membeli-belah di Pavillion dan di sekitarnya (sahaja) – tidak tercapai dek akal saya untuk shopping di Milan. Barang-barang yang saya inginkan termasuklah kasut, kasut, kasut, handbag, make up, baju, seluar jeans ketat yang baru dan…. makan-makan di The Loaf. :P
  2. Sesi urutan di spa pujaan saya – Jurlique. Seriously, memang sudah lamaaaaaa sangat saya tidak mendapatkan rawatan (rawatan ke???) spa.
  3. Cruising in a ship – ingat tak cerita Mr Os yang dapat banyak duit secara tiba-tiba itu?? Ingat tak?? Mengaku cepat! Tapi tiada kaitan pun dengan iterm no. 3 ini.
  4. Tukar langsir rumah. Semua sekali! There…
  5. Dell Inspiron 13 in Cherry Red. Kenapa? Perlukah saya beritahu? Ini memang syarat pertandingan ini! Takde lah, laptop (cap Compaq) yang saya gunakan untuk kerja-kerja pejabat sudah usang (nak tengok pun tak lalu – HDnya tu tunggu masa je nak kong), jadi saya perlukan sesuatu yang indah dan baru untuk menyemarakkan lagi semangat saya untuk menaip minit mesyuarat. :P

Nah, itulah 5 Top Treats saya.