Monday, February 22, 2010

Membaca Itu Amalan Mulia

Membaca amalan mulia pun mulia jugak... (tapi kalau tak praktik amalan mulia tu caner?)

Tengok, tengok... merepek lagi!!!!

*Mode serius-memblog*

Ehem. Itulah saya, kalau dah sekali masuk gear 1, memang nak naik gear lagi - bukannya nak pijak brek. Kalau dah start tulis 1 entry,... maka tangan ini seperti tidak mahu melepaskan keyboard.

Ecewahhhh,... saya bermadah pujangga yang-saya-sendiri-rasa-macam-nak-baling-kasut-kan-kepala-sendiri macam ex-boipren saya pulak.

Okaylah, back to the title. SUDAH LAMA saya tidak membaca. The last book I (tried to) read was err... *kejap nak ingat apa tajuk dia* oh, Remember When by Judith McNaught (since December 2009). Sikit je lagi nak habis baca buku tu tapi memang tak boleh pergi lagi dah. Tersadai je buku tu kat bakul mainan Sophia.

Mungkin saya telah terlebih dos Judith McNaught. (Masih tidak mahu menggunakan alasan 'sibuk' kerana alasan tersebut adalah sangat tipikal dan klise) <-- belajar ejaan BM untuk cliche daripada Leeds, okay.... Saya kan gagal bahasa (apa jugak bahasa termasuk Bahasa Jawa).

*Tiba-tiba terasa mati akal nak tulis apa*

Ciao!