Saturday, March 14, 2009

The Sorority Blogger Sisters

The rules:
*Place the award logo on your blog.
*Nominate 10 other blogs which show "Attitude and/or Gratitude"
*Link to the nominees on your blog post.
*Comment on their blog that you have nominated them.
*Share the love and link to the person who nominated you.



Received this from Cik Yan and Mrs Noba. Thank you so much, sisters. Korang memanglah sedara (blog) aku.

And now, I'd like to share (or pass?) this award with (or to) the following virtual sistahs ;)

Firstly, of course lah CY. (Takdak orang lain lah circle of friends saya nih. Balik-balik nama tu... jugak). :P

Secondly, Buk E. Dia ni sebenarnya mak follow masa zaman dia aktif dalam arena FP. Aktif lagikah kau sekarang (ke aku yang dah tak aktif)?

Thirdly, Umi Hassan, rakan chat saya sejak... sejak... Sofea belum berumur setahun lagi.

Next, CR (ke ko nak CF, Fid?), yang saya kenali dari SI.com, yang (nasib baik) tidak sombong orangnya (ke aku yang sombong ngan ko, nyah?)

Siapa lagi? Oh yes, Kak Non perasan Vogue :P. I think you should change your blog url to kaknonvogue.whatever.com already. Hahaha

Oh, perintis (ke pengasas?) Tudung DIY (dahulu dikenali sebagai tauke choc-cheese cupcakes), di mana VC selalu menjadi tempat persinggahan ketika saya banyak kerja di kawasan itu suatu masa dulu.

Madam Za - rakan rempit VC saya suatu ketika dulu.

Kuireena - juga rakan rempit VC saya suatu ketika dulu (walaupun hanya untuk sekali)

Dah berapa tu? Baru 8??!! Ngeeeee... banyaknya nak kena ambik lantik adik/kakak angkat... :P

Oh oh oh... rakan sedara saya ini (Puan Noba) juga tidak saya lupakan. Rakan seperjuangan gelak ketawa, riang gembira di pejabat saya ini.

Akhir sekali, rakan keji-kejian saya merangkap rakan kelas Bahasa Inggeris saya iaitu Iszan Ismail.